Agenda cap de setmana 8 de desembre: propostes culturals

Per aquest cap de setmana us proposem diferents plans culturals com per exemple:

-Fins a l’11 de març de 2018, la Fundació Foto Colectania acull l’exposició ‘Total Records. Vinils i fotografia’, per mostrar una selecció de 250 portades de vinils que reflecteixen la relació entre la fotografia i la música. Robert Frank i els Rolling Stones, Annie Leibovitz i Cindy Lauper, Madonna, George Michael i Miguel Bosé entre uns altres, protagonitzen l’exposició.

-‘Big Bang Data’ arriba a Boston, després del seu pas per Barcelona, Madrid, Buenos Aires, Londres, Singapur i Pragra. Es pot visitar en el Massachusetts Institute of Technology fins el 30 de març de 2018. Una exposició que reflexiona sobre com l’explosió de la informació està transformant el nostre món.

-‘Guardians de pedra’, l’exposició itinerant impulsada pel MARQ fa parada a Concentaina (Alacant).Es tracta d’una mostra que ret homenatge als més de 230 castells i fortificacions de la província d’Alacant.

-Exposició de diorames en el Mercado tradicional Navideño de la Plaza Mayor de Madrid, es podrà visitar fins el 31 de desembre.

-El Centro Niemeyer reuneix fins el 8 d’abril de 2018 l’exposició més completa realitzada fins el moment sobre els dibuixos de Francis Bacon. Per primera vegada es mostren més 73 obres del pintor irlandès.

-‘L’eclosión de l’abstracció’ a l‘Institut Valencià d’Art Modern (IVAM), una exposició que reuneix obres de caràcter abstracte des de la postguerra fins a l’actualitat.

Després de la fi del món’ al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) acull vuit instal·lacions immersives de creadors contemporanis per reflexionar sobre el present i el futur de la crisi climàtica.

-‘Espècies nàufragues’, de Irene de Andrés en Espai 13 de la Fundació Joan Miró, una exposició que formar part del cicle ‘La possibilitat d’una illa’. Es pot visitar fins al 7 de gener de 2018.

-‘Fernando Ortiz’, la Diòcesi de Màlaga acull aquesta exposició sobre l’artista amb l’objectiu de difondre la seva obra. La mostra està formada per escultures que es conserven a Màlaga (Palacio Episcopal, Catedral, esglésies, confraries penitencials i museus) amb altres procedents de ciutats com Alcaudete, Ceuta, Jaén, Jerez de la Frontera…