Agenda cap de setmana 7 d’abril: música, fotollibre i art

Aquest cap de setmana recomanem diferents plans culturals a Barcelona i València. Per exemple, avui divendres concert de Sampler Sèries, el festival de música de nova creació, amb l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) que presenten ‘American Music’, un concert de música americana a càrrec del ensemble de música contemporània de la ESMUC.

Un altre pla cultural és visitar la nova seu de la Fundació Foto Colectania per visitar l’exposició ‘Fenomen Fotollibre’ que posa en valor la cultura visual contemporània a través del paper del fotollibre i de la fotografia impresa amb exemples de diverses èpoques, des de Ródchencko, William Klein i Robert Frank fins als realitzats per Laia Abril o Vivian Sassen.

També a Barcelona, en la Fundació Joan Miró es pot veure la mostra ‘Autogestió’ en la qual es reflexiona sobre l’art contemporani i el concepte DIY (dot it yourself) i a l’Espai 13 la recentment inaugurada intervenció de l’artista Eva Fàbregas que proposa una aproximació a la cultura material a partir d’una instal·lació envolupant, centrada en els sentiments i la subjectivitat en relació amb els objectes de consum.

Finament, a València en el IVAM us recomanem visitar l’exposició ‘Perduts a la ciutat’ amb prop de 300 obres (pintura, esculturals, fotografies i vídeos d’artistes que reflecteixen vivències humanes en diferents ciutats del món.