Agenda cap de setmana 27 gener: art, fotografia, música i teatre

Aquest cap de setmana el festival Sampler Sèries, música de nova creació, organitza 3 concerts a l’Auditori de Barcelona amb Nao Albet & bcn216 ‘Words and music’. Els concerts són aquest divendres i dissabte a les 20:00h i el diumenge a les 18h. nao-albet-bcn-216-sampler-series

Pels quals prefereixin anar al teatre en família, us recomanem veure ‘Moby Dick, un viatge pel teatre’ en el Teatre Lliure de Montjuïc de Barcelona interpretada per tots els integrants de la Kompanyia Lliure.

mobydick_kompanyia_lliure_barcelona_imagen05

Unes altres de les recomanacions culturals per a aquest cap de setmana estan a la Comunitat Valenciana: a València, es pot visitar l’exposició ‘Perduts a la ciutat’ a l’IVAM, unes altres de les recomanacions culturals per a aquest cap de setmana estan a la Comunitat Valenciana: a València, es pot visitar l’exposició ‘Perduts a la ciutat’ pel MARQ. Fins al 5 de març, aquesta mostra itinerant és un homenatge als més de 230 castells i fortificacions de la província d’Alacant.

exposicion-guardianes-piedra-alicante-4

I a Barcelona, es pot visitar la recentment inaugurada exposició ‘Ésser plural. Jo sóc els altres, els altres són jo’, la nova instal·lació virtual en Espai 13 de Fundació Joan Miró dins del cicle d’exposicions ‘Peu fora. Expedicions i diàspores’ que mostra una mirada analítica a través del treball de sis joves artistes en la diàspora. Aquesta nova mostra, de la parella artística Momu & No Es presenta aquest treball que examina la dimensió simbòlica de llocs que formen part del nostre recorregut virtual.

momu_noes_espai13_fundacion_joan_miro_exposicion_08