Agenda cap de setmana 22 d’abril: llibres i fotografies, les propostes culturals de la Fundació Banc Sabadell

Fins al diumenge, Barcelona acull la 7a edició d’ArtsLibris, la Fira Internacional de l’Edició Contemporània en la qual es podrà visitar i conèixer més sobre els llibres d’artista, el fotollibre, la bibliofília contemporània així com altres formats afins a les edicions d’artistes. Es podrà visitar al centre de creativitat d’Arts Santa Mònica.

arts libris-barcelona 1

I seguint en el camp de les lletres, us proposem un dels tallers de l’Acadèmia La Central, el Curs d’edició artesanal de llibres il·lustrats i autoeditats amb Julia Pelletier. Es tracta d’un taller que té com a objectiu desenvolupar un treball personal que tindrà forma de llibre il·lustrat on la imatge serà protagonista, ja sigui un llibre d’artista, llibre-objecte o llibres de colors. La propera sessió tindrà lloc aquest dissabte 23 d’abril de 10:30h a 14:30h.

curso libros ilustrados-academia la central-barcelona

La proposta destacada relacionada amb la fotografia és l’exposició ‘Tota Fotografia és un enigma’ del francès Michel Frizot. La mostra reuneix imatges d’autors anònims, desconeguts, fotògrafs de premsa o d’entusiastes de totes les èpoques de la fotografia que van captar la seva atenció, no solament pel seu atractiu interès visual o documental, sinó també per la seva naturalesa no-resolta. Es pot visitar a la seu de la Fundació Foto Colectania.

Marius. Paris, Fotomontaje, 1865