Agenda cap de setmana 20 gener: art i teatre

Aquest divendres s’inaugura ‘Ésser plural. Jo sóc els altres, els altres són jo’, la nueva instalación virtual en Espai 13 de Fundación Joan Miró dins del cicle d’exposicions ‘Peu a fora. Expedicions i diàspores’ que mostra una mirada analítica a través del treball de sis joves artistes en la diàspora. Aquesta nova exposició, de la parella artística Momu & No Es presenta aquest treball que examina la dimensió simbòlica de llocs que formen part del nostre recorregut virtual.

momu_noes_espai13_fundacion_joan_miro_exposicion_01

Una altre recomanació cultural per aquesta cap de setmana és anar al teatre en família per veure ‘Moby Dick, un viatge pel teatre’ en el Teatre Lliure de Montjuic de Barcelona interpretada pels integrants de La Kompanyia Lliure.

mobydick_kompanyia_lliure_barcelona_imagen04