Agenda cap de setmana 2 de setembre: música, art i fotografia

Aquest cap de setmana acaba la Schubertíada de Vilabertran, el festival que ret homenatge a la figura de Franz Schubert, amb dos concerts: avui divendres a les 21:30h amb la soprano Anna Lucia Richter (soprano) i el pianista Michael Gees; i demà dissabte a les 21:30h Camerata432 amb el director i violinista Gordan Nikolic.

GordanNikolic-schubertiada

Des d’aquest cap de setmana es pot visitar Art<35 BS 2016 a la Sala Parés de Barcelona. Es tracta d’una exposició en la qual es mostra el treball de 10 joves artistes menors de 35 anys que han cursat o cursen estudis en alguna de les facultats de Belles arts d’Espanya i que han finalitzat el primer cicle de formació. A través del concurs convocat per la Facultat de Belles arts de la Universitat de Barcelona, organitzat per l’Associació ART<35 i amb la col·laboració de la Galeria Trama, la Sala Parés i la Fundació Banc Sabadell, té com a objectiu seleccionar artistes per donar-los l’oportunitat d’exposar les seves joves creacions.

La tercera recomanació es pot visitar a la seu de FotoColectania a Barcelona amb l’exposició ‘Vivian Maier. In Her Own Hands’ i el quart pla cultural es pot visitar a Galícia, en la Cidade dóna Cultura, la mostra ‘Rostres do país’ que ret homenatge als gallecs a través de 70 fotografies de Xurxo Lobato.

MANUEL RIVAS ESCRITOR EN CARCEL E FARO TORRE DE HERCULES DA CORUÑA

MANUEL RIVAS