Agenda cap de setmana 19 d’agost: 4 plans culturals

El primer d’ells és la Schubertíada de Vilabertran, el festival que ret homenatge a la figura de Franz Schubert i que s’ha consolidat com un dels certàmens en els quals es dóna l’oportunitat a joves talents. Avui divendres 19 d’agost a les 21:30h concerto de la pianista Khatia Buniatishvilli ; demà dissabte 20 a les 11:30h actuació de la violinista Lina Tur Bonet i a les 21:30h recital amb la soprano Juliane Banse, el baríton Adrian Eröd i el pianista Wolfram Rieger; i el diumenge 21 a les 11:30h serà el torn del concert d’Arnau Tomàs, violoncel i Kennedy Moretti, clavecín.

Schubertiada-musica-festival

La segona proposta, també musical, és per avui divendres a les 22h en el Festival de Torroella de Montgrí amb l’actuació de l’Orquestra Simfònica del Vallés (OSV) junt al jove pianista rus-lituà Lukas Geniusas.

OSV-torroella-montgri-festival-1

La tercera recomanació la trobem a Galícia amb ‘Rostres do país’, una mostra que ret homenatge als gallecs a través de 70 fotografies de Xurxo Lobato…

MARI CARMEN CANAL ACEITES ABRIL

MARI CARMEN CANAL
ACEITES ABRIL

I finalment a València, es pot visitar l’exposició ‘Perduts a la ciutat’ en el IVAM. Més de 300 obres recorren diferents ciutats del món per mostrar punts de vistes molt dispars i vivències humanes.

Untitled (Oasis), 2004. Gregory Crewdson. IVAM. Depósito Cal Cego