Agenda cap de setmana 15 de juny: art, música, teatre…

-Aquest dissabte 16 de juliol, el Real Jardín Botánico acull ‘Proyecciones en la noche’ de PhotoEspaña, amb propostes artístiques visuals.

-El cicle musical ‘Las Piedras Cantan’, ofereix un concert aquest dissabte en la Casa de la Moneda de Segòvia a partir de les 21h.

-‘In memoriam. La quinta del biberó’, amb els nois integrants de La Kompanyia Lliure. Es podrà veure en el Teatre Lliure de Montjuic a Barcelona, fins el 30 de juny.

-‘La llum negra’, una exposició que tractasobre la influència que les diferents tradicions secretes han exercit en l’art contemporani des dels anys cinquanta fins a l’actualitat. Fins al 21 d’octubre es pot visitar al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).

-‘A contratemps. Mig segle d’artistes valencianes’, recrea el camí que les artistes valencianes van haver de recórrer per conquistar la seva visibilitat i professionalització des del final de la dictadura de Primo de Rivera i la Segona República, passant pel franquisme fins a la dècada dels anys vuitanta. Es pot visitar en l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM).

-I últim cap de setmana per visitar les exposicions ‘Arxiu Paco Gómez. L’instant poètic i la imatge arquitectònica’, reuneix més de 150 imatges i altres materials com a revistes i publicacions, a la seu de Foto Colectania a Barcelona. I ‘L’Odissea’ de Bárbara Sánchez Barroso, un treball entorn del viatge com a metàfora d’una cerca personal, en Espai 13 de la Fundació Joan Miró.