Agenda cap de setmana 15 de juliol: 6 propostes culturals en Alacant, Barcelona, Galícia, Salamanca i Sant Sebastià

Alacant acull la XIX edició de FIJAZZ, amb l’actuació d’artistes consagrats internacionalment però també de joves promeses i artistes nacionals, especialment, locals. Es pot gaudir del millor del jazz a l’Auditori de la Diputació d’Alacant des d’avui i fins al 23 de juliol.

banner fijazz

Aquest dissabte a les 20:30 hores, l’església de Sant Martín de Tours a Salamanca es converteix en l’escenari del cicle ‘Las piedras cantan’ amb la violoncel·lista Amarilis Dueñas. Es tracta d’un cicle de concerts, en el qual col·labora la Fundació, i que té com a objectiu dinamitzar l’art i el patrimoni a través de la música potenciant a joves intèrprets.

amarillis-musae

Una altra de les exposicions recomanades és ‘Ramon Llull. La màquina de pensar’ al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona. Una mostra que explora l’impacte del filòsof en les arts, la literatura, la ciència i la tecnologia. Es pot visitar fins a l’1 de desembre.

ramon-llull-exposicion-cccb-imagen

També a Barcelona, últim cap de setmana per visitar la quarta edició del Festival de Fotografia Documental DOCfield16 en el qual s’ofereix una mirada crítica a través del treball de 100 autors i 30 exposicions en diferents centres d’art, galeries, centres cívics, escoles de fotografies…

docfield-barcelona-castella

I aquest cap de setmana Sant Sebastià torna a convertir-se en l’escenari de l’obra de Shakespeare ‘Somni d’una nit d’estiu’ al parc de Cristina Enea. Es tracta d’una representació que s’emmarca a la programació de #Donostia2016 per la Capitalitat Cultural.

donostia2016-sueno-noche-verano-representacion

Una altra de les propostes culturals del cap de setmana és l’exposició ‘Rostres do país’ en la Cidade da Cultura de Galícia. Es tracta d’una mostra que recull 70 imatges del fotògraf Xurxo Lobato. Es podrà visitar fins al 18 de setembre.

rostrodopais-imagen