Agenda cap de setmana 13 de maig: Barcelona, Madrid, Sevilla i València, són algunes de les propostes culturals

El Centre del Carme de València acull aquest dissabte 14 de maig a les 22:00 hores el concert ‘Ars Antiqua’ homenatge musical a Ramon Llull a càrrec de Capella Ministrers. Una proposta musical que s’emmarca en un cicle de concerts amb músiques i continguts relacionats amb l’època en què Llull va viure i els llocs que va visitar. Un viatge musical pel Mediterrani medieval amb referències musicals als seus escrits.

capella-ministrers-concierto-valencia

A Madrid, l’ Acadèmia La Central ofereix aquest divendres 13 de maig el curs d’escriptura i lectura ‘Encuentros con la sombra’ amb l’escriptora i crítica literària Cristina Sánchez-Andrade. Tindrà lloc en La Central de Callao de 18:30h a 20:30h.

academia-lacentral-madrid

A Barcelona, Foto Colectania acull l’exposició ‘Tota fotografia és un enigma’ de Michel Frizot. Més d’un centenar de fotografies que l’historiador francès ha anat recopilant en les últimes dècades. Imatges d’autors desconeguts, fotògrafs de premsa o amateur que han anat captant la seva atenció per la seva naturalesa no resolta. Es pot visitar fins al 21 de maig.

Imagen Michel Frizot_1

A Sevilla, es pot visitar l’exposició ‘Salto de pàgina. El llibre d’artista del segle XXI’ que reuneix una completa selecció de llibres d’artista i edicions contemporànies realitzades per artistes com Jaume Plensa, Andy Warhol, Guillermo Pérez Villalta i Rogelio López Cuenca. Es pots visitar a la Sala d’Exposicions de l’Ajuntamenent de Sevilla.

exposicion-salto-pagina-sevilla