Agenda cap de setmana 1 de setembre: art, dansa, fotografia i música

Per a aquest primer cap de setmana de setembre us recomanem diferents plans culturals a Alacant, Barcelona, Galícia, València i Vilabertran.

Aquest divendres i dissabte, se celebren les Gales IBStage en el Teatre Grec de Barcelona a les 21:30h en les quals més de 100 joves promeses de la dansa interpretaran ‘La Bella Durmiente’sobre la versió coreogràfica de Marius Petipa, adaptada per Xiomara Reyes i Elías García, directors artístics de IBStage.

També a Barcelona us recomanem visitar dues exposicions: ‘Weegee by Weegee’ en Fundació Foto Colectania, que mostra el treball del cronista de la Nova York dels anys 30 i 40; i exposició ‘FruitBelt’ de l’artista Martin Llavaneras en Espai 13 de la Fundació Joan Miró.

El festival de la Schubertíada de Vilabertran, celebr els seus últims concerts aquest cap de setmana. Avui divendres a les 21:30h amb el pianista Javier Perianes que interpretarà obres de Debussy, Falla i Schubert; demà dissabte 2 de setembre a les 21:30h actua l’orquestra Camerata432 juntament amb la prestigiosa violinista Muriel Cantoreggi; i el diumenge 3 de setembre a les 10:30h concerto del Cor de Cambra de la Diputació de Girona amb Joan Seguí a l’òrgan sota la direcció de Pablo Larrazinterpretaran obres de Bruckner, Schubert i Mendelssohn.

Uns altres dels plans culturals recomanats estan a la Comunitat Valenciana i Galícia: ‘Da árbore á cadeira’ en el Museu Centro Gaiás de la Cidade da Cultura; i ‘L’eclosiónde l’abstracció’ a l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM).