Agenda cap de setmana 8 de juliol: tres propostes culturals a Alacant, Barcelona i València

A Barcelona, la Fundació Miró acull l’exposició de Rosana Antolí, dins del cicle ‘Quan les línies són temps’. Es tracta d’un espai dedicat al treball de joves artistes. L’obra que presenta Antolí, es mou en un espectre ampli entre la coreografia i el dibuix, entre l’acció i l’espera, entre el dia a dia i les preguntes claus. L’artista s’interessa pels comportaments socials, els grups, la comunitat i la persones amb les seves pors i emocions.

exposicion-fundacion-miro-espai13-rosana-antoli

Una altra de les propostes del cap de setmana són els últims concerts del festival Serenates, a València, a l’edifici històric de la Universitat. Avui divendres (21:30h) actua Tornejants i Muixeranga d’Algemesí; demà dissabte (21:30h) Urbalia Rurana i el diumenge (21:30h) serà el torn de la Jove Banda Simfònica de la FSMCV amb el cantaor Pep el Butifarra.

joven-banda-sinfonica-FSMCV-serenates

I finalment, a Sax (Alacant) es pot visitar l’exposició ‘Luz de Roma’, un recorregut per l’evolució en la utilitat, forma i decoració de les llucanes romanes, petits objectes que van ser canviant al llarg dels segles de domini romà.

lucernas-romanas-exposicion