Agenda cap de setmana 3 de febrer: teatre i exposicions

Per a aquest cap de setmana us recomanem assistir al teatre en família al penúltim cap de setmana que es podrà veure i gaudir de l’obra ‘Moby Dick, un viatge pel teatre’ en el Teatre Lliure de Montjuïc de Barcelona interpretada per tots els integrants de la Kompanyia Lliure.

mobydick_kompanyia_lliure_barcelona_imagen01

Unes altres de les recomanacions per a aquest primer cap de setmana de febrer és visitar diferents exposicions com per exemple: ‘Perduts a la ciutat’ a l’IVAM i ‘Ésser plural. YJo sóc els altres, els altres són jo’, la nova instal·lació virtual en Espai 13 de Fundació Joan Miró dins del cicle d’exposicions ‘Peu fora. Expedicions i diàspores’ que mostra una mirada analítica a través del treball de sis joves artistes en la diàspora.

momu_noes_espai13_fundacion_joan_miro_exposicion_02