Obrim convocatòries de premis i ajudes! Biomèdica, Economia, Ciència i Enginyeria i Ajudes a la Investigació

Des d’avui 1 de febrer de 2017, fem públiques quatre convocatòries públiques de premis i ajudes en els sectors de biomedicina, ciències de la salut, economia, ciències i enginyeria i investigació científica. Com a novetat, aquest any convoquem la primera edició del Premi Fundació Banc Sabadell a les Ciències i la Enginyeria amb l’objectiu d’incentivar i reconèixer el treball dels investigadors espanyols en aquest camp.

El Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica té com a objectiu incentivar i reconèixer el treball dels investigadors espanyols, menors de 42 anys, en el camp de la biomedicina i les ciències de la salut. El termini pels candidats d’aquesta dotzena edició és de l’1 de febrer al 30 d’abril.

Consulta les bases del Premi a la Investigació Biomèdica 2017 fent clic aquí.

El Premi Fundació Banc Sabadell a les Ciències i l’Enginyeria té com a objectiu incentivar i reconèixer el treball dels investigadors espanyols, menors de 43 anys, en el camp de les ciències i enginyeria. El termini pels candidats d’aquesta primera edició és de l’1 de febrer al 31 de març.

Consulta les bases del Premi a les Ciències i l’Enginyeria 2017 fent clic aquí.

El Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica reconeix el treball dels investigadors espanyols, menors de 40 anys, en els camps del coneixement econòmic, empresarial i social, per contribuir a l’anàlisi i formulació d’alternatives que promouen el benestar social. El termini pels candidats d’aquesta setze edició és de l’1 de febrer al 30 d’abril.

Consulta les bases del Premi a la Investigació Econòmica 2017 fent clic aquí.

Les 15 Ajudes a la Investigació estan destinades a donar suport a la investigació científica, en els camps del coneixement econòmic, empresarial, jurídic i social, per a aspirants predoctorals de nacionalitat espanyola, que estiguin en procés de realització de la tesi doctoral en qualsevol universitat espanyola o estrangera. El termini per als candidats és de l’1 de febrer al 1 de març.

Consulta las bases de las Ayudas 2017 haciendo clic aquí.