‘A Tempo, Arts i Formació’, projecte per potenciar el món cultural i educatiu

Per segon any consecutiu, impulsem juntament amb la Fundació Ciutat Invisible el projecte ‘A Tempo, Arts i Formació’ amb l’objectiu de potenciar les relacions entre el món cultural i educatiu creant espais d’interacció entre joves, estudiants, professionals de l’educació i professionals de les arts i la cultura. El projecte es durà a terme en el marc del festival Temporada Alta.

La formació de professionals en l’àmbit de la pedagogia cultural, facilitar l’accés i la participació activa dels joves en la vida cultural i fomentar processos d’innovació docent a través de la interrelació entre professionals de les arts i l’educació, són els principals objectius d’aquest programa que impulsem.
A Tempo 2018, amplia activitat
El projecte aquesta edició oferirà un seminari de formació per a professionals a més d’un programa d’activitats dedicades als més joves incloent proposades com a ‘Artistes a l’Aula’, ‘Crea el teu projecte’ i ‘Formació per a professionals.