• B-Value programa de innovacion social

Juny 2019

El Prof. David Pérez García guanya el III Premi Fundació Banc Sabadell a les Ciències i l’Enginyeria, i el Dr. Arkaitz Carracedo Pérez, el XIV Premi a la Investigació Biomèdica

El Dr. Arkaitz Carracedo Pérez, Doctor en Bioquímica i Biologia Molecular per la Universitat Complutense de Madrid, ha estat premiat per la seva innovadora contribució en el camp de l’oncologia, en el qual ha realitzat aportacions pioneres per entendre la progressió del càncer de pròstata. //

El Prof. David Pérez García, Doctor en Matemàtiques per la Universitat Complutense de Madrid, ha estat premiat per les seves contribucions en el camp de les Matemàtiques i la Informació Quàntica, entre les que s’ha de destacar el desenvolupament matemàtic de la teoria de tensors aplicats a la matèria condensada. //

Ambdós premis, dotats amb 50.000 euros cadascun, tenen com a objectiu reconèixer la trajectòria de joves investigadors. L’acte d’entrega dels premis tindrà lloc el pròxim 2 de juliol.

Maig 2019

Abril 2019

Març 2019

Febrer 2019

Gener 2019

Desembre 2018

Novembre 2018

Octubre 2018

“De B-Value hem passat d’una bona idea, a un projecte, que ara, després de més de 10 mesos, està ja sobre el paper, amb nombres i no solament amb somnis”, Álex Pigem de Fundación Agustín Serrate, entitat finalista de B-Value

Des de Fundació Banc Sabadell hem premiat a 4 de les 10 entitats finalistes de B-Value, el programa d’innovació social que impulsem juntament amb Ship2b. Hem parlat amb elles per saber més detalls del que els ha suposat el seu pas pel programa…

Setembre 2018

Agost 2018

Juliol 2018

Juny 2018

Maig 2018

Abril 2018

Març 2018

Propostes culturals per a Setmana Santa

-‘PhotoAlicante’, el festival internacional de fotografia proposa exposicions, intervencions urbanes, tallers, projeccions… en diferents punts de la ciutat d’Alacant. Fins al 2 d’abril. -El Centro Niemeyer reuneix…

Febrer 2018

Gener 2018

Benvingut 2018

L’equip al complet de la Fundació Banc Sabadell us desitgem una feliç entrada d’any i els nostres millors desitjos. Benvingut 2018!

Desembre 2017

Novembre 2017

Octubre 2017

Escenes de filosofia i teatre

Del 26 al 28 d’octubre, impulsem junt a La Perla29 i La Maleta de Portbou la primera edició de ‘Escenes de filosofia i teatre’, unes jornades sobre la relació entre…

Setembre 2017

Agost 2017

Juliol 2017

Juny 2017

Maig 2017

Abril 2017

Març 2017

Febrer 2017

Gener 2017

Desembre 2016

Novembre 2016

Entrevista: “Aquesta beca aposta per obrir la noció d’investigació a altres formats de presentació, metodologies experimentals, mirades híbrides i espais interdisciplinars per a investigar”

La guanyadora de la II Beca d’Investigació Artística Fundació Banc Sabadell-Hangar investiga en les possibilitats del relat gràfic com a objecte epistemológic, prestant especial atenció a les metodologies que permeten que la investigació pot donar-se en altres formats.

Octubre 2016

Setembre 2016

Agost 2016

Juliol 2016

Juny 2016

Maig 2016

OFFF Festival Barcelona, talent creatiu

Del 26 al 28 de maig, el Museu del Disseny de Barcelona acull la 16a edició d’aquest festival, l’aparador internacional de les tendències més avantguardistes en el disseny gràfic, els videoclips, la fotografia, el cinema, la publicitat i l’art editorial.

Coaching i mentoring en la 1a edició de #CoachExit València

La Fundació Banc Sabadell col·labora en el projecte Coach Exit, una iniciativa de voluntariat corporatiu que té com a objectiu millorar la empleabilidad dels més joves a través del Coaching i del Mentoring. Dues tècniques que són fonamentals per potenciar les qualitats personals i professionals.

Buscant el talent… Beques IBStage Barcelona-Fundació Banc Sabadell

Del 8 al 28 d’agost IBStage acull el Programa Internacional de perfeccionament de dansa que se celebra cada any a Barcelona reunint a més de 30 mestres internacionals de gran prestigi, 14 ballarins d’algunes de les millors companyies del món i més de 120 alumnes amb gran talent que desitgen dedicar-se de forma professional a la dansa clàssica.

Sampler Sèries, programació de nous formats musicals

Fins a 14 concerts formen la programació d’aquesta II edició amb nous corrents musicals a través de la improvisació i instruments electrònics. Es tracta d’una experiència sonora diferent a Barcelona que dóna l’oportunitat de descobrir melodies creatives i singulars.

Abril 2016

La Fundació lliura 10 beques del Concurs Preuniversitari de UIC Barcelona

Els 10 primers classificats han guanyat una beca d’estudi del 100% de primer curs per estudiar qualsevol titulació en UIC Barcelona el proper curs. Aquest concurs premia l’excel·lència acadèmica i valora les competències de l’alumne quant a estructuració dels continguts, capacitat d’anàlisi, habilitats d’expressió oral i consecució d’objectius.

Març 2016

Convocatòria oberta per al III Dummy Award Fundació Banc Sabadell, premi anual de maquetes de fotollibres

Per tercer any consecutiu, la Fundació Photographic Social Vision, amb la col·laboració principal de la Fundació Banc Sabadell, obre la convocatòria del premi anual de maquetes de fotollibres: premi DOCField Dummy Award Fundació Banc Sabadell. Aquest guardó reconeix i premia a projectes editorials d’autoedició i als seus autors i dóna visibilitat als nous formats editorials que, al costat d’exposicions i formats multimèdia, estan sent claus en la difusió de treballs d’autor.

Febrer 2016

‘Viaje al Talento’, tècniques i eines per trobar ocupació

Un total de 100 alumnes de la Universitat Catòlica de Múrcia participaran durant quatre setmanes en el programa ‘Viaje al Talento’ impulsat per l’Institut Tecnològic de la UCAM i amb el suport de la Fundació Banc Sabadell. Aquesta iniciativa ajuda als joves a identificar els seus reptes i objectius laborals, així com planificar el procés de trobar feina.

Gener 2016

Talent jove amb destinació a Washington

Tres joves llicenciats cobriran a partir del 5 de febrer un període formatiu de sis mesos a la seu central del Banc Interamericà de Desenvolupament en Washington gràcies a les beques atorgades per la Fundació Banc Sabadell i la Universitat d’Oviedo. Es tracta de la tretzena edició d’aquestes beques destinades a estudiants d’últim curs i recentment titulats que des del seu inici, en 2003, un total de 51 joves han sigut becats.

Desembre 2015

Novembre 2015

‘Art per tocar, art per a tots’

La innovació i la cultura més unides que mai. Així ho mostra la primera edició del Premi Culthunting 2015, que reconeix el projecte empresarial més innovador que vincula creativitat i cultura i que ha premiat a ‘Didú’, desenvolupat per Cànon i els Estudis Dürer. Sota el lema ‘Art per tocar, art per a tots’ aquest projecte permet als invidents, a través d’una tècnica de relleu desenvolupada conjuntament per ambdues empreses, llegir una fotografia a través del tacte.

‘El futur és per als valents’

Fins a 40 alumnes han participat durant el mes de novembre al programa ‘Viaje al Talento’ impulsat per l’Institut Tecnològic de la UCAM i amb el suport de la Fundació Banc Sabadell.