40 professionals del Banc participen com a mentors al programa d’innovació social B-Value

El mes de març passat va arrencar la 8a edició del programa B-Value, el programa d’innovació social per a entitats sense ànim de lucre que la Fundació Banc Sabadell impulsa juntament amb la Fundació Ship2B. El programa acompanya cada any 40 entitats socials dotant-les d’eines per impulsar-ne el lideratge i professionalitzar la seva proposta de valor.

Del 8 al 12 d’abril es van fer les sessions presencials de design thinking i workshops amb els mentors i mentores de Banc Sabadell a Barcelona i Madrid. En concret, 40 empleats i empleades de diferents àrees van participar acompanyant les entitats socials a definir la seva proposta de valor.

Descobreix com va ser l’experiència per als mentors i mentores en aquest vídeo:

Amb ells i elles, ja han estat prop de 300 els professionals del Banc que hauran participat a B-Value des de l’arrencada del programa el 2017. A l’última edició, les entitats participants van puntuar aquestes mentories amb un 8,96 sobre 10.

Al mes de maig arrancarà la segona fase del programa en què se seleccionaran 10 entitats que rebran mentories personalitzades intensives i participaran en una setmana bootcamp. En aquesta segona fase participaran també 15 professionals de Sabadell Assegurances com a mentors. A final d’any tindrà lloc l’esdeveniment Demo-Day on es lliuraran els premis a les entitats finalistes.

B-Value està impulsat per la Fundación Ship2B i Fundació Banc Sabadell i coimpulsat per la Fundación Juan Entrecanales de Azcárate. També compta amb Sabadell Assegurances, PWC, After, Fundació ONCEFundació Joaquim Molins Figueras com a socis estratègics i la Fundación Hazloposible, Salto con Red, la Asociación Española de Fundaciones, Fundación Lealtad i la Coordinadora Catalana de Fundacions com a entitats col·laboradores.