4 exposicions per visitar! Art, fotografia, història…

Des de la Fundació donem suport a la cultura per fomentar la seva difusió a través d’exposicions com les que estan actualment obertes al públic a Barcelona, Madrid i València.

-‘Verni’ és la nova instal·lació que proposa Espai 13 de Fundació Joan Miró a càrrec de l’artista Lara Fluxà on examina els imaginaris de l’accident i la catàstrofe, així com les seves relacions amb els àmbits del coneixement, l’economia i el poder. Es pot visitar fins al 6 de gener de 2019.

-‘Habitar el Mediterrani’, és una altra de les exposicions que es poden visitar a l’IVAM. Una mostra que reuneix un mosaic d’imatges, d’obres de l’antiguitat i contemporànies… es pot veure fins al 14 d’abril de 2019.

-‘Bartolomé Bermejo’, una mostra que permet veure per primera vegada en tota la seva dimensió el virtuosisme tècnic i el suggestiu univers visual de Bartolomé Bermejo, un mestre d’origen cordovès que va desenvolupar la seva activitat professional als territoris de la Corona d’Aragó. Es pot visitar fins al 27 de gener de 2019 en el Museo del Prado de Madrid.

-‘Estructures d’identitat’ reuneix 200 imatges per mostrar com els fotògrafs de diferents cultures i períodes ho han utilitzat per afirmar o enjudiciar els estereotips socials entorn de qüestions de gènere, classe social o nacionalitat. Es pot visitar fins al 17 de febrer de 2019 en Foto Colectania, Barcelona.