3 convocatòries obertes, beques i premis per reconèixer i acompanyar el talent

Des de la Fundació apostem pel talent, reconeixent-ho però també acompanyant-ho en la seva formació a través de premis i beques com les quals tenim actualment obertes.

-IV Dummy Award Fundació Banc Sabadell, ins al 27 d’octubre el termini està obert per inscriure’s en la temàtica d’aquesta edició del festival, ‘el viatge’. L’objectiu d’aquest premi és fomentar la consolidació del format fotollibre perquè segueixi desenvolupant-se com un altre gran suport i eina de difusió d’històries. Consulta les bases fent clic aquí.

-3 beques per a la realització de pràctiques al Banc Interamericà de Desenvolupament (BID) a la seva seu de Washington durant 6 mesos amb l’objectiu d’obtenir experiència en l’administració i operacions del BID. Podran participar en aquesta convocatòria els estudiants d’últim curs així com aquells graduats que hagin obtingut el seu títol a la Universitat d’Oviedo. El termini obert d’inscripció per a les beques fins al 27 d’octubre, consulta les bases fent clic aquí.

-XVI Premi Joan Guinjoan per a Joves Compositors, obre convocatòria fins a l’1 de desembre dirigida a compositors de totes les nacionalitats menors de 35 anys. Cada participant podrà optar amb un màxim de dues obres, que no podran haver estat publicades, estrenades o encarregades prèviament. Consulta les bases fent clic aquí.