25 equips, 75 joves, 25 entrenadors, 11 facilitadors, 11 educadors… #RetoFuturo

Hem arrencat amb Reto Futuro, el programa d’emprenedoria social que hem co-creat amb Imagine Creativity Center i Fundación Exit. Es tracta d’un programa dirigit a joves en situació de vulnerabilitat en el qual els oferirem continguts educatius, eines tecnològiques accessibles i acompanyament d’entrenadors (mentors). Des d’aquest dimarts 2 de juny i fins al 9 de juliol (dia de la gran final), aniran treballant el repte assignat seguint el mètode Lombard a través de quatre fases: Inspiració, Ideació, Prototipat i Comunicació.

En total, hem seleccionat a 22 entitats de tota Espanya de les quals s’han format 25 equips. Cada equip està format per 3 joves, 1 entrenador, 1 facilitador i 1 educador. Els 25 entrenadors són empleats de Banc Sabadell i joves de Celera, els educadors procedeixen de diferents entitats socials i els facilitadors de l’equip Imagine.

Donem la benvinguda a les 22 entitats que participen:
  • Asociación Arrabal AID
  • Asociación EO EO
  • Cant Santoi
  • Centro Integrado Lo Pont (CFA)
  • CNO Camp de Tarragona
  • Colegio Santa Rosa de Lima