22 joves i 31 voluntaris corporatius han participat en la primera edició del projecte Coach Exit Alacant

El Projecte Coach, de Fundació Exit, és una iniciativa de voluntariat corporatiu dirigida a empreses socialment responsables que busca millorar la integració laboral de joves en situació de vulnerabilitat treballant la seva orientació i motivació perquè aquests joves continuïn la seva formació i millorin les seves possibilitats de empleabilidad a través de tècniques com el coaching i el mentoring.

Durant els últims dos mesos, vuit empreses s’han unit a la 1ª edició del Projecte Coach de la Fundació Exit a Alacant amb un total de 31 voluntaris corporatius que han mentorizado a 22 joves. Divendres passat 12 de maig es va celebrar el tancament d’aquesta edició amb una trobada entre tots els voluntaris, joves i tutors d’entitats socials i educatives en la qual es van compartir vivències i els objectius establerts en el projecte.
Una de les empreses participants va ser Banc Sabadell en la qual 6 empleats van mentoritzar a joves en departaments tan variats com a Transformació Comercial Regional, Banca Privada, Direcció de Riscos o Recursos Humans, entre d’altres. Des de fa 3 anys, Banc Sabadell participa en aquest projecte aportant voluntaris a Barcelona, Madrid, València, Mallorca i ara Alacant. Durant diverses sessions, els voluntaris acompanyen als joves per animar-los a reincorporar-se als estudis donant-los l’oportunitat de conèixer diferents perfils professionals perquè es converteixin en referents per a ells a l’hora de triar els seus estudis.
Des de 2008, la Fundació Exit porta 65 edicions del Projecte Coach amb una participació de 2.517 voluntaris, 2.224 joves, 114 empreses i 126 entitats socials i educatives en 8 ciutats com Madrid, Barcelona, Sevilla, Palma de Mallorca, València, Saragossa, Alacant i Lleida.