#YoCreoTalento – ‘Celera’ i ‘WomenCEO’, programes que impulsen i donen suport al talent

#Celera, programa que identifica i dota d’eines per aprofitar al màxim el talent

Des d’aquest any ens unim a Celera, el programa que neix per identificar a joves amb talent a Espanya i dotar-los de les eines que els permetin aprofitar al màxim tot el seu potencial. Col·laborem per donar l’oportunitat a 11 joves que s’uneixen i es converteixen així en ‘Celerados’ per rebre formació especialment dissenyada per a ells a través de xerrades, tallers, cursos… i activitats orientades a intel·ligència emocional, comunicació, productivitat, resolució de problemes, creativitat o gestió de persones.

Els onze perfils seleccionats passen a integrar una comunitat de talent que es consolideu any rere any i que ja compta amb un total de 41 joves de diferents disciplines amb voluntat de millorar la societat i anomenats a marcar un abans i un després en els diferents entorns i àrees a les quals cadascun d’ells pertany.

Perfils molt variats que es destaquen a l’àrea d’investigació, emprendimiento i enginyeria. Un total de set dones i quatre homes. Pots conèixer a cadascun d’ells fent clic aquí.

#LiderazgoWomenCEO, programa per a universitàries d’últim any de carrera per potenciar la seva carrera professional

Per segon any consecutiu, WomenCEO impulsa el programa ‘Mujeres para el liderazgo empresarial’, al que ens unim donant nostre recolzo en aquesta edició, amb l’objectiu d’oferir una formació específica dissenyada per ajudar a universitàries d’últims anys de carrera a potenciar la seva carrera professional. En aquesta edició, han participat 25 estudiants en els 6 mòduls temàtics impartits per professionals de diferents sectors durant 8 sessions. A més, una de les alumnes rebrà una beca de la Fundació per participar en el programa Imagine Silicon Valley 2018.