Un pianista armeni de 26 anys guanya el 63º Concurs Internacional de Música Maria Canals

Levon Avagyan va conquistar al jurat i al públic en la final interpretant el ‘Concert núm.3’ de Prokofiev amb l’Orquestra Nacional de Catalunya JONC en el Palau de la Música Catalana.
Barcelona ha estat durant unes setmanes la capital mundial del piano gràcies al Concurs Internacional de Música Maria Canals, en el qual han participat fins a 81 pianistes de 31 nacionalitats d’entre 18 i 30 anys. El jove armeni es va imposar en la final als altres dos finalistes, el pianista xinès Hin-Yat Tsang, nascut a Hong Kong fa 24 anys, que va quedar segon amb el ‘Concert núm. 1’ de Chopin, i la canadenca Anastasia Rizikov, de 18, que va interpretar el ‘Concert núm. 1’ de Chaikovski.
Aquí pots veure la seva actuació…