Últimes setmanes de convocatòria oberta dels nostres premis! Biomèdica, Economia i Ciències i Enginyeria

Fins el 16 d’abril, tenim obertes las tres convocatòries de premis en els sectors de biomedicina, ciències de la salut, economia, ciències i enginyeria i investigació científica. Els nostres guardons tenen l’objectiu d’incentivar i reconèixer el treball dels investigadors espanyols en aquests camps.

El XIV Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica té com a objectiu incentivar i reconèixer el treball dels investigadors espanyols en el camp de la biomedicina i les ciències de la salut.

Consulta les bases del Premi a la Investigació Biomèdica 2019 fent clic aquí.

El III Premi Fundació Banc Sabadell a les Ciències i l’Enginyeria té com a objectiu incentivar i reconèixer el treball dels investigadors espanyols en el camp de les ciències i enginyeria.

Consulta les bases del Premi a les Ciències i l’Enginyeria 2019 fent clic aquí.

El XVIII PremiFundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica reconeix el treball dels investigadors espanyols en els camps del coneixement econòmic, empresarial i social, per contribuir a l’anàlisi i formulació d’alternatives que promoguin el benestar social.

Consulta les bases del Premi a la Investigació Econòmica 2019 fent clic aquí.