Reconeixement al millor talent jove investigador. Obrim la convocatòria per a la nova edició dels Premis Fundació Banc Sabadell

Amb l’ objectiu de reconèixer el millor talent jove investigador del nostre país i de posar en valor l’impacte de les seves línies d’investigació al progrés i benestar de les persones, obrim un any més la convocatòria per a una nova edició dels nostres prestigiosos premis:

– El Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica reconeix el treball dels investigadors espanyols en els camps econòmic, empresarial i social, per a contribuir a l’anàlisi i la formulació d’alternatives que promoguin el benestar social.

El Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica posa en valor la trajectòria de joves talents en el camp de la recerca biomèdica i de les ciències de la salut.

El Premi Fundació Banc Sabadell a les Ciències i l’Enginyeria, en col·laboració amb el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), reconeix la trajectòria de joves investigadors en camps com les matemàtiques, la química, la física o l’enginyeria.

El Premi Fundació Banc Sabadell a la Sostenibilitat Marina posa en valor el treball dels científics espanyols en el camp de la sostenibilitat marina, en l’explotació sostenible dels recursos marins i en la regeneració del seu capital natural.

Durant el mateix període estaran obertes també les següents convocatòries:

Ajuts a la recerca: 15 ajuts a la recerca científica per a aspirants predoctorals de nacionalitat espanyola, destinats a la promoció i el desenvolupament de treballs científics o estades, preferentment en camps del coneixement econòmic, empresarial i social.

Premi de Disseny Anfaco – Cecopesca i Fundació Banc Sabadell: concurs amb l’objectiu de reconèixer i fomentar el talent creatiu de joves dissenyadors. El disseny guanyador s’utilitzarà per estiguejar les llaunes que s’empren en la campanya de promoció del consum de conserves de peix i marisc anomenada “Cata la Lata” durant un any.

Totes les convocatòries estaran obertes fins al 31.03.2023. Pots consultar les bases dels premis en el següent enllaç: https://www.fundacionbancosabadell.com/ca/convocatories/premis/