Set joves investigadors reben el Premi ‘Fundació Banc Sabadell a les Millors Pràctiques’ del programa ‘Estudia i investiga’

Set joves universitaris han rebut el Premi ‘Fundació Banc Sabadell a les Millors Pràctiques’ del programa ‘Estudia i Investiga’ de la Universitat Jaume I de Castelló. Es tracta d’un reconeixement a la formació complementària d’aquests estudiants que formen part d’un grup de recerca de la pròpia Facultat. L’objectiu d’aquest programa és potenciar el talent dels més joves.

Entre els premiats es troben estudiants de Psicologia, Tecnologies Industrials, Química, Disseny, Comunicació Audiovisual i Humanitats, perfils molt diferents però que tenen un denominador en comú segons el president de la Fundació, Miquel Molins, “aquests alumnes, premiats per la seva brillant trajectòria al programa ‘Estudia i Investiga’, són l’exemple que el suport de la Universitat és la millor manera de fomentar el talent i la recerca”.

“l’objectiu d’aquest programa de beques és potenciar el talent dels més joves”