Reconeixement a la innovació, la investigació i el talent jove: obrim la convocatòria d’una nova edició dels Premis Fundació Banc Sabadell

Amb l’objectiu de reconèixer el millor talent jove investigador del nostre país i de posar en valor l’impacte de les línies d’investigació al benestar de les persones, obrim un any més la convocatòria d’una nova edició dels nostres premis. Aquests guardons reconeixen el saber, la innovació i el talent en àmbits com la investigació econòmica, la biomèdica, les ciències i l’enginyeria, i la sostenibilitat marina:

• El Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica, que es convoca des de l’any 2002, té com a objectiu incentivar i reconèixer la feina dels investigadors en els camps del coneixement econòmic, empresarial i social, per contribuir a l’anàlisi i la formulació d’alternatives que promoguin el benestar social.
  • El Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica busca reconèixer l’excel·lència de persones joves amb una trajectòria important en el camp de la recerca biomèdica i de les ciències de la salut, i que destaquin en la seva especialitat per la seva capacitat d’innovació.
  • El Premi Fundació Banc Sabadell  a les Ciències i l’Enginyeria, creat en col·laboració amb el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), reconeix la trajectòria de talent jove investigador que destaqui a camps com les matemàtiques, la química, la física o l’enginyeria.
  • El Premi Fundació Banc Sabadell a la Sostenibilitat Marina té l’objectiu d’incentivar i reconèixer el treball del personal científic en el camp de la regeneració del medi marí, així com en l’explotació sostenible dels seus recursos i, en concret, aquelles investigacions que mostrin evidències tangibles de la seva aplicabilitat i incidència.

Convocatòries obertes fins el 01.04.2024. Consulta les bases dels premis.