Obrim la convocatòria de la segona edició del Programa Talent Global de CIDOB i Fundació Banc Sabadell

La Fundació Banc Sabadell i CIDOB (Barcelona Center for International Affairs) posen en marxa el Programa Talent Global amb l’objectiu de impulsar la investigació de qualitat de joves investigadors, mitjançant dos premis a la recerca aplicada i una estada d’investigació remunerada a CIDOB.

Els premis ‘Talent Reptes Globals’ i ‘Talent Europa Segle XXI’ reconeixen l’investigació de qualitat premiant treballs d’alt nivell acadèmic que tinguin una aproximació analítica original i incloguin investigació aplicada. Tots dos premis estan dotats amb 2.500€, i entre els requisits està tenir menys de 45 anys i que la recerca hagi estat redactada en l’últim any.

El Programa Talent Global impulsat per la Fundació Banc Sabadell i CIDOB també vol donar suport a la formació de joves talents amb la convocatòria de la “Júnior Visiting Fellowship” que donarà l’oportunitat a un/a jove investigador/a de fins a 30 anys d’incorporar-se a l’equip investigador de CIDOB durant un període de sis mesos mitjançant una estada de recerca remunerada.

Fes clic per a consultar les bases.