Obrim 3 convocatòries per impulsar la investigació, el coneixement científic i el progrés social

Des de la Fundació Banc Sabadell volem seguir potenciant el nostre compromís amb l’impuls del talent i el suport a la cultura com a eixos de progrés i benestar social. I ho farem, com sempre, des de la proximitat, estimulant l’excel·lència i promovent la innovació.

Comencem l’any amb l’obertura de 3 convocatòries per promoure la recerca, el coneixement científic i el progrés social.

Premis Fundació Banc Sabadell a la Recerca Biomèdica, Científica i Econòmica per seguir reconeixent el talent dels joves investigadors del nostre país. Les sol·licituds es poden presentar des de la nostra pàgina web a l’apartat de Convocatories/Premis abans del 25/03.

Reto Futuro 2ª edició, programa de transformació social per a joves en situació de vulnerabilitat, impulsat amb Imagine i Fundación Exit. Envia la teva candidatura en aquest enllaç abans del 07/02.

B-Value 5ª edició, programa d’innovació social dirigit a entitats del Tercer Sector, impulsat amb Ship2B. Fes clic per a consultar les bases. Envia la teva candidatura abans del 21/02.