Oberta la convocatòria per a la 4a edició de B-Value, el programa d’innovació adreçat a entitats socials

La convocatòria, adreçada a entitats de tercer sector, romandrà oberta fins el 15 de gener de 2020 i se seleccionaran un total de 40 projectes.

B-Value, el programa d’innovació per a entitats del tercer sector impulsat per Fundació Banc Sabadell i Ship2B, obre la convocatòria de la seva quarta edició amb l’objectiu de professionalitzar la proposta de valor i fer autosostenibles els projectes de 40 entitats socials de tot Espanya. Les candidatures es podran presentar fins al proper 15 de gener. El programa compta amb el suport estratègic de la Fundació Joan Entrecanales d’Azcárate, Fundació PwC i AFTERSHARE.TV.

Més de 100 entitats han rebut formació i mentories, de les quals 30 han estat finalistes i s’han repartit més de 520.000 euros en ajudes econòmiques i premis pro abonament. Ara s’uniran 40 entitats noves, que seran escollides per un comitè de selecció format per representants de les entitats impulsores del programa.

Les seleccionades participaran en la primera fase de formació i conceptualització, on concretaran la seva proposta gràcies al suport d’un programa de formació en línia, recursos sobre innovació social, metodologia per al desenvolupament i anàlisi dels seus projectes, i workshops amb professionals experts en diferents àrees de experiència. Per a la segona fase de desenvolupament, el comitè seleccionarà 10 entitats finalistes, que podran contrastar el seu projecte amb mentors, experts i col·laboradors, així com treballar aspectes específics segons les necessitats detectades a través d’un diagnòstic personalitzat. A finals d’any, les 10 entitats presentaran els seus projectes públicament en el Demo Day, on s’anunciaran els guanyadors dels premis econòmics i pro abonament d’aquesta 4a edició.