“Les persones amb il·lusió podem fer grans coses”, segon dreamer d’Imagine Silicon Valley 2017

Un total de 12 Dreamers participaran de l’1 al 31 de juliol a l’Imagine Silicon Valley 2017, que se celebrarà en Sant Francisco (Estats Units). Es tracta d’un programa d’innovació disruptiva en el qual desenvoluparan projectes amb l’ajuda de mentors i experts, a més de visitar les empreses més destacades del món com Google, Facebook, Twitter, Tesia, Stanford i Berkley.

Tres joves aniran becats per la Fundació, el segon d’ells és Sara Caravaca, procedent de Fundación Balia participa com a voluntària al programa ‘Conecta Mayores-Conecta Joven’ des de fa dos anys. Amb tan sol 17 d’anys en unes setmanes prendrà rumb a Sant Francisco…

Què vas sentir en assabentar-te que eres dreamer oficial d’Imagine Silicon Valley 2017?

Em vaig sentir súper orgullosa i feliç, vaig veure l’afortunada que era d’aquesta gran experiència que sóc a punt de viure. No parava de donar les gràcies a Xavi Verdaguer (fundador d’Imagini), amb prou feines podia parlar. I si abans ho pensava ara ja ho confirmo, que quan li poses il·lusió, ganes i esforç a les coses s’aconsegueixen i que mai cal donar-se per vençut.

Com t’imagines el teu pas pel programa?

M’imagino un mes bastant intens la veritat, vaig a treballar, a gaudir i a seguir creixent com a persona i aprenent de les persones que estiguin a la meva al voltant.

És una gran oportunitat poder estar un mes en el bressol de les empreses tecnològiques més importants del món, què objectius t’has marcat?
El meu principal objectiu és aprendre, aprendre a ser una emprenedora, a poder desenvolupar les meves idees fins a convertir-les en realitat. En una actualitat tan tecnològica com la qual estem vivint també vull saber quins són les principals idees i objectius de les empreses tecnològiques més importants del món.
Com valores que institucions com a Fundació Balia i la Fundació Banc Sabadell donin suport al talent i aquestes oportunitats?
Crec que és molt molt positiu. Les persones, amb il·lusió, podem fer grans coses només que de vegades necessitem una petita empenta, i en est caso Fundació Balia i Fundació Banc Sabadell donen una gran empenta. Les persones necessitem oportunitats, confiança… així que… Gràcies per confiar en mi!

Vídeo presentació de Sara Caravaca…