La Fundació ha lliurat dues beques de Rotació Externa en hospitals estrangers

La Fundació, en col·laboració amb el Col·legi de Metges de les Illes Balears, ha concedit dues beques de Rotació Externa en hospitals estrangers amb l’objectiu de facilitar als metges que es formin durant, almenys un mes, en centres hospitalaris estrangers en l’últim any de la residència o en finalitzar la mateixa.

becas-rotacion-externa-baleares-2

Pedro Ballester Garau, director regional de Banc Sabadell a Balears lliura el premi a la Dra. Moreno el passat divendres 17 de juny.

Una de les beques ha recaigut en la Dra. Julia Moreno Sánchez, metge resident de quart any de l’especialitat de Medicina Intensiva a l’Hospital Universitari Son Espases qui estarà durant tres mesos en el Recanati/Miller Transplantation Institute, Liver Transplant Service, del Mount Sinai Hospital, Nova York, Estats Units.

becas-rotacion-externa-baleares-1

Pedro Ballester Garau, director regional de Banc Sabadell a Balears lliura el premi a la Dra. Amengual el passat divendres 17 de juny.

I la segona beca l’ha rebut la Dra. Marta Amengual Gual, metge resident de tercer any de la unitat docent de Pediatria a l’Hospital Universitari Son Espases, qui romandrà tres mesos en el Boston Children’s Hospital, Boston, Estats Units, a l’àrea de neuropediatria amb interès específic en l’epilèpsia infantil.