La Fundació Banc Sabadell convoca una nova beca d’investigació artística

El termini per presentar sol·licituds finalitza el 6 de setembre del 2015.

La Fundació Banc Sabadell i HANGAR, centre de producció i recerca d’arts visuals, convoquen una nova beca de recerca artística dirigida a investigadors de qualsevol edat que estiguin realitzant la seva tesi doctoral a qualsevol universitat d’espanyola. L’objectiu d’aquesta beca és ajudar a l’investigador predoctoral en el desenvolupament del seu projecte d’investigació i el seu treball experimental, i posar en valor les col·laboracions entre entitats convocants i altres entitats associades com a universitats i centres d’investigació.

La durada de la beca és de quatre mesos consecutius en Hangar al llarg del curs acadèmic 2015-2016. Es consideraran projectes de recerca artística que precisin d’una fase de prototipado, formalització o producció.