‘Jóvenes con futuro’ cerca recentment graduats per mostrar el seu talent a Espanya i Estats Units

Un any més, els enginyers espanyols recentment graduats tenen l’oportunitat de demostrar el seu talent en empreses tecnològiques a Espanya o Estats Units durant sis mesos gràcies a ‘Jóvenes con Futuro’.Un programa de pràctiques gestionat per StepOne i impulsat per la Fundació Banc Sabadell al costat de la Fundació Rafael del Pino, amb l’objectiu de donar suport i fomentar el talent dels més joves apostant per la innovació i la tecnologia.

Formar part de la comunitat ‘Jóvenes con Futuro’ és sinònim de desenvolupar una carrera professional en un ambient innovador, potenciar capacitats tècniques treballant com developer i ampliar la xarxa professional de contactes treballant amb professionals de primer nivell, així com tenir accés al mercat laboral en empreses tecnològiques de primer nivell. Un programa que mostra com “joventut, talent, mobilitat i innovació són clau per a un bon desenvolupament de la carrera professional“, afirma la directora adjunta de la Fundació Banc Sabadell, Sonia Mulero.

Fins al 20 de desembre és el termini per poder inscriure’s i ser un dels candidats a participar al programa de beques. Abans, tots els interessats tenen una cita en l’esdeveniment del proper dilluns 14 de desembre ‘Jóvenes con futuro, talento y tecnología’, a les 19:00h a la seu de la Fundació Rafael del Pino, un acte presentació del programa en el qual participaran professionals de primer nivell i joves participants d’altres edicions que compartiran la seva experiència.

“joventut, talent, mobilitat i innovació són clau per a un bon desenvolupament de la carrera professional”