Fundació Banc Sabadell premia la recerca i el coneixement en Biomedicina, Ciències i Enginyeria i Economia.

La Fundació Banc Sabadell, amb l’objectiu de promoure activitats de divulgació, formació i recerca en els àmbits educatiu, científic i cultural, i amb el propòsit d’impulsar el talent jove, obre la convocatòria per als seus prestigiosos premis a la Investigació Biomèdica, a les Ciències i l’Enginyeria i a la Investigació Econòmica.

• – El Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica arriba a la seva XXI edició amb l’objectiu de reconèixer l’excel·lència de persones joves amb una important trajectòria en el camp de la recerca biomèdica i de les ciències de la salut, que destaquen en la seva especialitat per la seva capacitat d’innovació.
  • – El Premi Fundació Banc Sabadell a les Ciències i l’Enginyeria, organitzat en col·laboració amb el Barcelona Institute of Science and Technology, posa en valor la trajectòria de joves investigadors que destaquen en camps com les matemàtiques, la química, la física o l’enginyeria.
  • – El Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica reconeix el treball dels investigadors espanyols en els camps del coneixement econòmic, empresarial i social, per a contribuir a l’anàlisi i la formulació d’alternatives que promoguin el benestar social.

Les convocatòries estaran obertes fins al 31.03.2022. Pots consultar les bases dels premis en el següent enllaç: