La Fundació Banc Sabadell estarà presidida per Josep Oliu, president del banc

Miquel Molins deixa la presidència de Fundació Banc Sabadell tancant així un brillant recorregut al Grup Banc Sabadell, on ha estat president de la Fundació i director de la Col·lecció Banc Sabadell. Durant els seus 23 anys al Grup, ha destacat pel compromís amb acostar l’art contemporani a l’entitat financera i la seva contribució a la marca.

Molins és doctor en Història i Teoria de l’Art Contemporani. Des del 2011, ha estat president de la Fundació Banc Sabadell i director de la Col·lecció Banc Sabadell. Al món de la docència ha destacat per ser professor de l’escola EINA, de l’Escola Massana de Barcelona i de la Universitat Autònoma de Barcelona, ​​així com director de tesi del Màster Metròpolis de la Universitat Politècnica de Catalunya i director del MACBA. Durant el curs 1994-95, va ser visiting professor a l’Art History, Theory and Criticism Department of the School of The Art Institute of Chicago. Actualment presideix la Fundació EINA. A més, és un referent nacional i internacional en l’art contemporani i és comissariat de diverses exposicions. Ha publicat diversos assajos sobre crítica i art modern i contemporani a publicacions i premsa especialitzada.

El president de Banc Sabadell Josep Oliu presidirà a partir d’ara la Fundació Banc Sabadell, reforçant el compromís del banc amb la Fundació i amb el desenvolupament de les seves activitats de foment de la cultura, la investigació i el talent jove.

El Patronat ha renovat Sonia Mulero com a directora de la Fundació.