Empleats de Banc Sabadell es posen ‘En tus zapatos’ amb les entitats socials de B-Value

Aquest any hem engegat ‘En tus zapatos’, un programa pensat per als empleats de Banc Sabadell que participen de manera voluntària com a mentors de les entitats socials de B-Value programa d’innovació social que impulsem amb l’objectiu d’ajudar-los a dirigir-se a models de professionalització i sostenibilitat a través de formacions, tallers, mentorías… per definir o ‘repensar’ les seves propostes i dissenyar models de negoci amb impacte social.
Els mentors, literalment, s’han posat ‘en les teves sabates’ visitant dues entitats del programa, coneixent el seu dia a dia, les seves històries, les seves trajectòries i sent un més de l’organització treballant mà a mà amb les persones de l’entitat. Va ser el cas de la visita a Fundació Capacis, entitat finalista de la primera edició, on els mentors de Madrid van compartir tota una jornada coneixent la seva labor i treballant en els jardins verticals. Una manera d’acostar la realitat i posar-los en el seu lloc per entendre millor la seva situació però sobretot la gran labor que realitzen entitats socials com aquestes. Una altra de les visites va ser a Esclatec, on també van compartir una jornada laboral amb els joves que treballen diàriament en aquesta entitat.
Hem aconseguit així, sensibilitzar sobre el tercer sector als mentors voluntaris de Banc Sabadell a través d’aquestes jornades.