¡Coneix els 10 projectes finalistes de la 3ª edició de B-Value al Demo Day!

La tercera edició de B-Value arriba a la seva recta final. El programa que promou la transformació del sector social a través de la innovació, impulsat per Fundació Ship2B en col·laboració amb Fundació Banc Sabadell, compta enguany amb 10 entitats que ja estan ultimant els seus projectes i perfeccionant el seu pitch per a la gran presentació en el Demo Day, que tindrà lloc el proper 21 de novembre al Matadero de Madrid.

En els últims mesos, les entitats participants han treballat en la professionalització dels seus projectes de la mà de professionals de diferents sectors i empreses referents. Al Demo Day podràs conèixer l’evolució de les iniciatives de:

• Fundació Adcor
  • Associació de Fundacions Andaluses
  • Esclerosi Múltiple Navarra
  • factoria F5
  • Institut IAP
  • Fundació Intras
  • Hogar Sí
  • Fundació Santa Maria la Real
  • Taller de Solidaritat
  • Fundació Unoentrecienmil

A més, també ens explicaran la seva experiència guanyadors d’edicions anteriors com Gudwud, que presentarà la campanya llançada al costat de Aftershare.

Durant l’esdeveniment també s’exposaran les novetats per a la quarta edició del programa B-Value, que obrirà convocatòria a finals d’any. Tens un projecte social i vols professionalitzar-? T’hi esperem el 21 de novembre al Matadero de Madrid!

B-Value va dirigit a líders del sector social que treballin en entitats sense ànim de lucre amb base a Espanya, per ajudar-los a desenvolupar els projectes des d’una visió estratègica i innovadora, dissenyar nous models de generació d’ingressos que permetin professionalitzar la proposta de valor i que s’allunyin dels esquemes filantròpics tradicionals. El programa està impulsat per Ship2B i Fundació Banc Sabadell i co-impulsat per la Fundació Juan Entrecanales d’Azcárate. També compta amb PWC i AFTERSHARE.TV com a socis estratègics i Barcelona Activa, l’Associació Espanyola de Fundacions, la Fundació Hazloposible i Fundació Lealtad com a entitats col·laboradores.