Celera es consolida com a acceleradora de talent jove a Espanya amb la seva 8a generació

Reafirmem el nostre compromís per a fomentar el talent jove mitjançant el suport a la iniciativa Celera, co-impulsada al costat de la Fundación Rafael del Pino i la Fundación Francisco Soria Melguizo. Celera és la primera acceleradora de talent d’Espanya centrada en les persones. Enguany el programa ha presentat la seva 8a generació, formada pels joves amb més talent d’Espanya i dotant-los amb les eines necessàries per a potenciar les seves capacitats emocionals i professionals. L’objectiu del programa és posar en valor el talent del nostre país, oferir-los oportunitats a Espanya i generar així referents que contribueixen a millorar la nostra societat.

Enguany el panell d’experts de Celera ha seleccionat una promoció de 10 joves talents entre més de 170 candidatures. Els criteris de selecció són la persona, el seu talent i la capacitat d’aconseguir l’excel·lència, indistintament de l’àrea en què es desenvolupi, des de l’emprenedoria, a l’enginyeria, l’art o la ciència.

La 8a Generació, que començarà el programa a mitjan febrer del 2022, aquesta formada per: Fernando de Zavala, Ana Rodríguez Galán, Fernando Villamón Barranco, Eduardo W. Jorgensen, Morad Maanan Tieb, Almudena Martín Castro, Luis Alvarado Matínez, Marcos Sáenz Niño i Rocio Cobo Pérez. Tots ells participaran en un intens programa amb tallers, cursos, grans oportunitats, xerrades i activitats que s’orienten al desenvolupament personal i professional. A més, en aquests esdeveniments coneixeran a grans referents del món professional com a premis Nobel, a caps d’Estat o a reconeguts professionals de diferents sectors.