Art<35 BS/2015, fa parada a Bilbao

La vuitena edició d’Art<35 BS/2015 arriba a Bilbao per mostrar les obres dels deu pintors i fotògrafs de tota Espanya seleccionats per un jurat format per artistes, directors de museus, galeristes, comissaris i degans de facultats. Es podrà visitar fins al 16 d’octubre a la Sala Bizkaia Aretoa.

Una mostra que acull 30 obres fotogràfiques i 20 pintures d’artistes menors de 35 anys amb un denominador comú: el pas del temps, els espais buits i el rastre que la societat deixa en ells; i cadascuna d’elles mostra una visió única i particular de l’autor. La Fundació Banc Sabadell impulsa aquesta iniciativa des de la seva creació, permetent d’aquesta forma l’accés de creadors emergents al circuit de galeries d’art, al mecenatge o al col·leccionisme, i vinculant les facultats de Belles arts amb el món professional.