Arxiu Històric de Banc Sabadell – La història de Banc Sabadell a través de les fonts orals. El projecte d’història oral de l’Arxiu Històric BS

Des de 2012 l’Arxiu Històric Banc Sabadell (AHBS) està desenvolupant el projecte d’història oral de Banc Sabadell. La finalitat del projecte és capitalitzar i valoritzar el coneixement i la informació tàcita de persones que formen part o han format part del grup Banc Sabadell. L’objectiu és recollir i elaborar la història no escrita de l’entitat i, alhora,  enriquir el fons documental de  l’AHBS.

El projecte d’història oral de Banc  Sabadell permet explicitar i materialitzar en documents permanents la informació elaborada amb la tècnica de l’storytelling i fer possible l’accés públic a noves fonts d’informació de BS  de forma atractiva mitjançant la  xarxa d’Internet. Les temàtiques que fins ara s’han tractat han estat:  la internacionalització de Banc Sabadell, els orígens dels departaments de màrqueting, informàtica i recursos humans de l’entitat, i el valor de la innovació a BS.

Els primers resultats del projecte es poden veure a través del canal de Youtube de la Fundació Banc Sabadell i al seu lloc web, en l’apartat història oral.