Adhesió al Pacte pel Clima per a afrontar la crisi climàtica.

La Fundació Banc Sabadell s’adhereix -al costat d’altres fundacions- al #PactoPorElClima impulsat per l’Asociación Española de Fundaciones amb la voluntat de contribuir al compliment dels ODS i reforçar el seu compromís davant l’emergència climàtica. L’objectiu d’aquesta iniciativa és agrupar al sector fundacional del nostre país per a unir forces i impulsar un pas decisiu de col·laboració en la lluita pel clima.

La implicació del sector fundacional i filantròpic en l’agenda climàtica és fonamental, pel seu treball en els sectors més vulnerables de la societat, per la seva promoció de la cultura, l’educació, la salut, l’ocupació o la recerca. Així, i en el marc de la 26a Conferència de les Parts (COP) de la Convenció en el Marc de Nacions Unides sobre Canvi Climàtic, el passat dijous 21 es va organitzar una primera trobada entre les fundacions signants per a reflexionar sobre el paper de la filantropia.

La jornada va acollir representants de diverses #FundacionesPorElClima, com Inés Oraa de la Fundación Príncipe Alberto II de Mònaco, Isabelle Le Gal de la Fundación Daniel y Nina Carasso i Sonia Mulero de la Fundació Banc Sabadell. A més, va comptar amb la participació de Teresa Solana de la Oficina Española de Cambio Climático i Pablo Barrenechea de la Fundación ECODES.

Sonia va destacar en la seva intervenció que “El sector fundacional comparteix valors i interessos estratègics en la lluita pel clima i aquesta unió és la millor expressió del nostre compromís social”.