25 estudiants participen en la segona edició de ‘Mujeres para el liderazgo empresarial’ amb WomenCEO

Per segon any consecutiu, WomenCEO posa en marxa el programa ‘Mujeres para el liderazgo empresarial’, al que ens unim donant el nostre suport en aquesta edició, amb l’objectiu d’oferir una formació específica dissenyada per ajudar a universitàries d’últims anys de carrera a potenciar la seva carrera professional.

El programa, que s’imparteix a la Universidad Rey Juan Carlos de Madrid, està basat en 6 mòduls temàtics impartits per professionals de diferents sectors durant 8 sessions amb les que s’oferiràn eines i claus per l’èxit professional.

Entre les professionals que inspiraran a les alumnes amb la seva experiència es troben directives com Blanca Montero, directora territorial de Madrid i subdirectora general de Banc Sabadell; Sonia Mulero, directora adjunta de la Fundació Banc Sabadell; Marieta del Rivero, consellera independent de Cellnex Telecom; Cristina Burzako, directora de màrqueting i comunicació de Movistar+; Teresa Viejo, periodista; Charo Izquierdo, directora de la MBFWMadrid; entre d’altres.

Beca Imagine Silicon Valley 2018

Entre les 25 alumnes seleccionades hi ha una gran varietat de perfils com estudiants d’enginyeria, de carreres humanistes, d’arquitectura… A més, una de les alumnes rebrà una beca de la Fundació per participar en el programa Imagine Silicon Valley 2018.