11 entitats sociales han estat seleccionades per continuar en el programa BValue d’innovació social

La Fundació Ship2B i Fundació Banc Sabadell impulsen la transformació i innovació del tercer sector amb el programa B-Value. Després de tres mesos en el qual 39 entitats socials han participat en una fase online, el Comitè d’Avaluació del programa ha escollit a 11 entitats per continuar en la següent fase en la qual comptaran amb un acompanyament semi-presencial per seguir treballant els seus projectes d’innovació.

Durant cinc intensos dies, del 22 al 26 de maig, participaran en una setmana de treball amb formacions, tutories i mentorías que els ajudaran a validar aquells elements més innovadors dels seus projectes així com la comunicació dels mateixos. B-Value culminarà amb el Demo Day final a Barcelona, el proper 19 d’octubre, en el qual les entitats finalistes presentaran els seus projectes.

Més sobre les entitats seleccionades

Els criteris pels quals es van seleccionar els projectes van ser: l’impacte social (grau de transformació potencial de la iniciativa), la innovació (aportació de noves solucions més eficients a una determinada problemàtica), l’acte-sostenibilitat del projecte (la vocació i la convicció de ser sostenible econòmicament amb l’objectiu de garantir la seva continuïtat en el temps), l’escalabilitat i l’equip emprenedor (la trajectòria de l’entitat i les capacitats i habilitats de l’equip impulsor).