800 km, 42 dies, 300 joves

L’objectiu d’aquesta iniciativa solidària és donar la possibilitat a aquells joves que més ho necessiten de compartir i generar relats entre els participants, visibilitzar l’exclusió social i promocionar valors d’acolliment i acceptació incondicional.

Els 300 joves participants han recorregut 800 quilòmetres durant 42 dies en companyia de professionals, representants d’associacions, institucions i organitzacions que han recolzat aquesta iniciativa i compartit les seves experiències amb ells. A més, s’han organitzat diferents mentorings per aportar reflexions i valors, tallers sobre la principal àrea de coneixement dels professionals participants, i fòrums on s’han treballat diferents temàtiques d’interès com la promoció del talent, l’educació, la inclusió social, el turisme i la naturalesa, entre altres temes.

El Parc Natural de Cap de Creus, a Cadaqués (Girona), acollirà l’últim tram del camí més solidari. Serà el proper 24 de juliol.

“Els 300 joves participants han recorregut 800 quilòmetres durant 42 dies en companyia de professionals, representants d’associacions, institucions i organitzacions”