Ens unim al Repte Metàstasi del IRB Barcelona visibilitzant quatre línies d’investigació en la lluita contra el càncer

Ens unim al Repte Metàstasi de IRB Barcelona donant visibilitat a diferents línies de recerca en la lluita contra el càncer dutes a terme per quatre científics reconeguts i destacats, que a més han estat premiats per Fundació Banc Sabadell en reconeixement a la seva trajectòria. Per a això, hem comptat amb la participació dels científics per a gravar una jornada que des d’avui es pot veure per a conèixer més detalls sobre els avanços en la lluita contra el càncer.

Aquestes són les línies d’investigació que han compartit els quatre científics del IRB Barcelona:
  • Francesc Posas, director del IRB Barcelona per explicar tots els detalls sobre el Repte Metàstasi.
  • Núria López-Bigas, Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica 2015 ens parla de ‘Genòmica del càncer i medicina personalitzada’.
  • Manuel Serrano, Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica 2006 ens comparteix més detalls sobre ‘Descobriment de noves dianes per a atacar el càncer i les metàstasi’.
  • Salvador Aznar Benitah, Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica 2014 ens explica més sobre ‘Cèl·lules mare de la metàstasi i dieta’.
  • Eduard Batlle, Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica 2010 ens parla de ‘Immunoteràpia contra el càncer de còlon metastásico’.