Som Fundació Banc Sabadell

Quan el 1994 Banc Sabadell va decidir constituir la seva Fundació, ho va fer amb un únic objectiu, fomentar la cultura i donar suport al talent.

Com a Fundació, som expressió de compromís amb el progrés i el benestar de les persones i ens motiva la construcció d’una societat més justa, crítica i inclusiva capaç d’afrontar els reptes actuals.

Avui, volem compartir amb vosaltres una mostra de tot això, un recorregut en imatges per les diferents activitats i col·laboracions que duem a terme i que visibilitzen el nostre propòsit. Perquè reconeixem el valor de la cultura com a eina generadora de valor, progrés i transformació social; i promovem el talent, i molt especialment el talent jove, fonamentat en l’esforç i el desenvolupament de capacitats individuals i col·lectives.

Creiem en les persones i la seva sensibilitat envers allò col·lectiu. Persones d’entitats amb qui col·laborem des de diferents punts d’Espanya i persones del mateix Banc que s’impliquen com a voluntaris als programes d’impacte social que impulsem.

Una mica de tot això queda recollit en aquest vídeo que esperem que us apropi a la nostra Fundació.

Som Fundació Banc Sabadell.