La Orquestra Simfònica del Vallès protagonitzarà la Cinquena Simfonia de Beethoven per celebrar el 40 aniversari del Festival de Torroella

El proper 2 d’agost se celebra el 40è aniversari del Festival de Torroella a l’espai Ter de Torroella de Montgrí amb ‘La Cinquena simfonia de Beethoven’.

El Festival de Torroella de Montgrí obre la programació testimonial d’aquest estiu de 2020 amb un concert que vol retre homenatge a les víctimes de la COVID 19. Un concert solidari al qual seran convidats sanitaris, agents cívics, bombers i entitats socials de Torroella, entre d’altres; amb un programa monogràfic dedicat a Beethoven, del qual aquest any es commemora el 250è aniversari del seu naixement. L’Orquestra Simfònica del Vallès en serà la protagonista i la cèlebre Cinquena simfonia la peça central del concert. Dirigirà Xavier Puig, director titular de l’orquestra.

L. VAN BEETHOVEN: Música d’escena per Egmont, drama de Johann Wolfgang von Goethe: Obertura en Fa menor, op. 84

L. VAN BEETHOVEN: Romanç per violí i orquestra núm. 2, en Fa major, op. 50

L. VAN BEETHOVEN: Simfonia núm. 5, en Do menor, op. 67