Cicle de conferències “Por un futuro sostenible”.

La Universitat de Navarra impulsa un cicle de conferències divulgatives per a joves amb el qual col·laborem des de la Fundació Banc Sabadell. Sota el títol “Por un futuro sostenible”, s'aborda la sostenibilitat des de diferents enfocaments i punts de vista.

• L'objectiu d'aquestes sessions és informar amb rigor i claredat sobre diferents aspectes relacionats amb la sostenibilitat i el medi ambient, i que estan molt presents en els mitjans de comunicació i, per extensió, en l'opinió pública.
  • Les conferències són impartides per professors i investigadors de la Universitat de Navarra i experts convidats d'altres institucions.

“Gràcies a la col·laboració d'institucions com la Fundació Banc Sabadell podem posar en marxa iniciatives que ens permetin fer realitat el nostre compromís amb la sostenibilitat.”

Alfonso Sánchez-Tabernero, rector de la Universitat