XV Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica

La Fundació Banc Sabadell ha atorgat el XV Premi a la Investigació Biomèdica, un dels guardons més importants que es concedeixen a Espanya al sector de la biomedicina.

• Premi a la trajectòria d'un científic menor de 42 anys, que ha desenvolupat la seva carrera professional a Espanya i que té una important projecció de futur.
  • La Dra. Guillermina López-Bendito ha estat guardonada per la seva innovadora contribució en el camp de la neurobiologia del desenvolupament fent contribucions pioneres per comprendre la formació i plasticitat de les connexions nervioses durant el desenvolupament cerebral, en condicions normals i en models de privació sensorial.

“Aquests premis són fonamentals perquè fan visible, distingeixen el treball dels científics, que fan una feina que jo anomeno formigues, un treball lent però per a tothom. Invertir en ciència és invertir en el futur de la societat. Perquè la ciència té el gran objectiu final de millorar la nostra qualitat de vida, de millorar el nostre benestar augmentant els nostres coneixements per al desenvolupament d'eines futures que millorin la nostra qualitat de vida”

Dra. Guillermina López-Bendito, XV Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica